Zanim prześlesz reklamację, uprzejmie prosimy, zapoznaj się z poniższymi informacjami.
Upewnij się, czy Twój abonament jest opłacony. W tym celu zaloguj się do panelu klienta i w zakładce rozliczenia sprawdź ważność usługi. Jeśli usługa nie jest już aktywna, opłać abonament.
Upewnij się, czy posiadasz wystarczające środki na koncie, aby wysłać faks. W tym celu zaloguj się do panelu klienta i w zakładce rozliczenia sprawdź saldo środków. Jeśli saldo wynosi 0, doładuj konto.
Zaloguj się do panelu klienta i sprawdź listę adresów do wysyłania faksów (zakładki: Usługi -> faksy -> ustawienie faksu -> email2faks).
Upewnij się, czy adres email, na który wysyłasz faks, jest poprawny. Poprawny format numeru dla połączeń międzystrefowych to nr kierunkowy + nr lokalny oraz dla połączeń międzynarodowych 00 + kierunkowy kraju + numer lokalny. Prawidłowa domena to efaks.pl
Przykład: 222034041@efaks.pl dla połączeń krajowych stacjonarnych
Przykład: 00492222222222@efaks.pl dla połączeń międzynarodowych
Przykład: 533009545@efaks.pl dla połączeń komórkowych
Przykład: 229393@efaks.pl dla połączeń typu AUS (Taxi, Tpsa)
Upewnij się, czy wysyłany plik w załączniku nie przekracza 2Mb.
Upewnij się, czy wysyłany plik w załączniku jest we właściwym formacie. Listę obsługiwanych formatów znajdziesz w części jak wysłać faks.
Jeśli po zapoznianiu się z powyższymi informacjami nie udało Ci się znaleźć przyczyny problemu, uprzejmie prosimy przesłać nam pełną reklamację za pośrednictwem panelu klienta (zakładka zgłoszenia).
Abyśmy mogli sprawnie rozpatrzeć reklamację, koniecznie prześlij następujące informacje: